Перегляд зібрання за групою - Автори Романчук, С. А.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 11 із 11
Дата випускуНазваАвтор(и)
2005Вибір базових даних для оптимального керування запасами в економіко-організаційних системах з використанням імітаційного моделюванняГамалій, В. Ф.; Романчук, С. А.
2007Вимоги і очікування українських підприємств до спеціалістів з маркетингуРоманчук, С. А.; Кириченко, О. О.
2005Логістика розподілу, як засіб підвищення ефективності збутової діяльності підприємстваГамалій, В. Ф.; Романчук, С. А.
2010Основні аспекти поведінки споживачів і чинників, що зумовлюють вибір певного типу споживацької поведінкиКоваль, Л. А.; Романчук, С. А.; Koval, L.; Romanchuk, S.
2008Передбачені складові високотехнологічного прориву і формування інноваційної економікиКоваль, Л. А.; Романчук, С. А.
2006Прогнозування та оцінка перспектив виробництва сівалок в УкраїніГамалій, В. Ф.; Романчук, С. А.; Фабріка, І. В.
2012Розвиток наукової думки про інновації - як предмет особливої трудової діяльностіКоваль, Л. А.; Романчук, С. А.; Koval’, L.; Romanchuk, S.
2012Сучасні проблеми збутової політики українських підприємствГамалій, В. Ф.; Романчук, С. А.; Фабрика, І. В.; Gamaliy, V.; Romanchuk, S.; Fabrika, І.
2008Теоретичні основи та напрямки ефективного використання інноваційного потенціалу та його активностіГамалій, В. Ф.; Коваль, Л. А.; Романчук, С. А.
2007Унікальна торгова пропозиція, як спосіб активізувати увагу споживачаРоманчук, С. А.; Сколотяна, О. В.
2012Фінансова глобалізація: загрози і переваги для інвестиційної безпеки УкраїниКоваль, Л. А.; Романчук, С. А.; Фабрика, І. В.; Koval, L.; Romanchuk, S.; Fabrika, І.