Перегляд зібрання за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 2234 до 2253 із 6220 < назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2005Макроекономічна ситуація в Україні: розвиток та шляхи вирішення проблемКуліш, Н. В.
2005Макроекономічні та регіональні аспекти інвестиційного забезпечення розвитку молочної промисловостіКузьмін, Є. С.
2012Максимізація вартості регіонуМалаховський, Ю. В.
2006Мале підприємництво в системі чинників трудової реабілітації інвалідівЗаярнюк, О. В.
2005Мале підприємництво в системі чинників трудової реабілітації інвалідів: регіональні аспекти розвиткуЗаярнюк, О. В.; Zaiarniuk, Oleksii
2014Малий автономний комп’ютеризований метеорологічний комплексСвириденко, О. А.
2007Малий бізнес : характерні риси, зарубіжний досвід і проблеми становлення та розвитку в УкраїніРубан, В. М.; Немченко, Т.
2012Мало народитися українцем - ним треба статиЦарук, А. П.
2012Маловідомі сторінки біографії Софії РусовоїБундак, О. А.; Bundak, А.
2011Малый бизнес Беларуси: состояние и тенденции развития (на примере Гомельского региона)Марченко, Л. Н.; Федосенко, Л. В.; Marchenko, L.; Fedosenko, L.
2006Малі виробничі структури: кадрове забезпеченняФільштейн, Л. М.
2011Маркетинг персоналу як фактор реалізації кадрової стратегії підприємстваКармазін, В. А.; Пермінова, О. О.; Karmazin, V.; Perminova, E.
2009Маркетинг послугГрінка, Т. І.
2008Маркетинг і бухгалтерський облік маркетингової діяльностПальчук, О. В.; Савченко, В. М.; Тошина, Н. М.; Palchuk, Oksana; Toshyna, Nataliia; Savchenko, Vera
2013Маркетингова діяльність електропостачальних компаній в умовах енергоринкуКолтуцький, М. М.
2016Маркетингова концепція дослідження попиту і пропозиції на міжнародному ринкуЗалізький, А. А.; Натальченко, В. О.
2010Маркетингова складова менеджменту непробуткової громадської організації спрямованої на розвиток спортивного рухуКовальов, В. О.; Ковальова, О. В.
2005Маркетингова товарна політика як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємстваШумейко, В. М.
жов-2013Маркетинговая сегментация розничного рынка электрической энергииПетрова, К. Г.; Серебренніков, Б. С.; Petrova, K.; Serebrennikov, B.; Петрова, Е. Г.; Серебренников, Б. С.
2010Маркетингове дослідження тенденції електроспоживання на роздрібному ринку електроенергіїПлєшков, П. Г.; Pleshkov, P.; Серебренніков, С. В.; Serebrennikov, S.; Сіріков, О. І.; Sirikov, A.; Греськов, І. К.; Hreskov, I.