Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/10497
Title: Маркетингове ціноутворення
Other Titles: Marketing pricing
Authors: Коваль, Л. А.
Koval, L.
Keywords: маркетингове ціноутворення
практичне заняття
рекомендована література
проблемні питання
самостійна робота
marketing pricing
practice session
recommended books
problematic issues
independent work
Issue Date: 2018
Publisher: ЦНТУ
Citation: Маркетингове ціноутворення : метод. вказівки до вивчення дисципліни для студ. всіх форм навчання за спец. 075 "Маркетинг" / [уклад. Л. А. Коваль] ; М-во освіти і науки України, Центральноукраїн. нац. техн. ун-т, каф. екон. теорії, маркетингу та економічної кібернетики. – Кропивницький : ЦНТУ, 2018. - 49 с.
Abstract: Методичні вказівки містять перелік проблемних питань до кожної теми, тести задачі для підготовки студентів до практичних занять тематика рефератів та контрольних робіт до самостійного вивчення предмету "Маркетингове ціноутворення" та рекомендовану літературу. Methodical instructions contain a list of problematic questions for each topic, task tests to prepare students for practical classes, topics of essays and tests for self-study of the subject of "Marketing Pricing". Recommended reading.
URI: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/10497
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали кафедри економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МЦ.pdf1,16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.