Навчально-методичні матеріали кафедри економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 127
  • Item
    Математичні моделі в маркетингу та менеджменті
    (ЦНТУ, 2023) Гамалій, В. Ф.; Сотніков, В. С.; Жовновач, Р. І.; Вишневська, В. А.; Загреба, М. М.; Ніколаєв, І. В.; Hamalii, V.; Sotnikov, V.; Zhovnovach, R.; Vyshnevska, V.; Zahreba, M.; Nikolaiev, I.
    У навчальному посібнику розглядається основне коло теоретичних питань, що стосуються сутності та завдань моделювання у маркетингу та менеджменті; моделей та технологій планування досліджень у маркетингу, станів і динаміки функціонування товарних ринків; моделей сегментування ринку, поведінки споживачів; моделювання і прогнозування стратегій поведінки виробників; програмного інструментарію для вирішення задач маркетингу. Пропонуються основні типи задач та сформульовані питання для контролю засвоєння курсу. Призначено для здобувачів вищої освіти, аспірантів, викладачів, спеціалістів сфери маркетингу, менеджменту. The textbook examines the main range of theoretical issues related to the essence and tasks of modeling in marketing and management; models and technologies for planning research in marketing, states and dynamics of functioning of commodity markets; models of market segmentation, consumer behavior; modeling and forecasting strategies of manufacturers' behavior; software tools for solving marketing problems. The main types of tasks and formulated questions are offered to control the mastery of the course. Intended for students of higher education, graduate students, teachers, specialists in the field of marketing, management.
  • Item
    Виробнича практика. Маркетинг
    (ЦНТУ, 2023) Коваль, Л. А.; Koval, L.
    Методичні рекомендації містять загальні вимоги до проходження виробничої практики, їх структуру, вказівки до оформлення їх основних розділів, організацію підготовки та порядок захисту роботи. Methodical recommendations contain general requirements for passing industrial practice, their structure, instructions for the design of their main sections, the organization of training and the procedure for protecting work.
  • Item
    Маркетинг інформаційних продуктів та послуг
    (ЦНТУ, 2023) Ніколаєв, І. В.; Nikolaiev, I.
    Запропоновані методичні рекомендації до вивчення дисципліни “Маркетинг інформаційних продуктів та послуг” містять: структуру, тематичний план та програму курсу, тематику лекцій і практичних занять, включаючи завдання для самостійної роботи студентів, тематику індивідуальних завдань та курсових робіт, список рекомендованої літератури, контрольні питання, за допомогою яких у студентів буде можливість перевірити свої знання. The proposed methodological recommendations for the study of the discipline "Marketing of information products and services" include: structure, thematic plan and program of the course, topics of lectures and practical classes, including tasks for independent work of students, topics of individual tasks and coursework, list of recommended literature, control questions, with the help of which students will have the opportunity to test their knowledge.
  • Item
    Ризик-менеджмент та цивільний захист
    (ЦНТУ, 2022) Вишневська, В. А.; Vyshnevska, V.
    Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Ризик-менеджмент та цивільний захист» містять тематичний план та програму навчальної дисципліни, плани та завдання до практичних занять та виконання самостійної роботи. Розглядаються питання організації навчання та основної політики курсу. Представлена система поточного та підсумкового контролю знань, список рекомендованої літератури. Призначено для здобувачів вищої освіти освітнього рівня «Магістр», галузь знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальність 075 «Маркетинг» Methodological recommendations for practical classes in the discipline "Risk management and civil protection" contain the thematic plan and program of the educational discipline, plans and tasks for practical classes and independent work. Issues of training organization and basic policy of the course are considered. The system of current and final control of knowledge, a list of recommended literature is presented. Intended for students of higher education at the Master's level, field of knowledge 07 "Management and administration", specialty 075 "Marketing"
  • Item
    Інформаційний менеджмент. Практичні завдання
    (ЦНТУ, 2022) Вишневська, В. А.; Vyshnevska, V.
    Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Інформаційний менеджмент» містять тематичний план та програму навчальної дисципліни, плани та завдання до практичних занять, політику організації виконання самостійної роботи. Представлена система поточного та підсумкового контролю знань, список рекомендованої літератури. Призначено для здобувачів вищої освіти освітнього рівня «Магістр», галузь знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальність 075 «Маркетинг». Methodological recommendations for practical classes in the discipline "Information Management" contain the thematic plan and program of the educational discipline, plans and tasks for practical classes, the policy of organizing independent work. The system of current and final control of knowledge, a list of recommended literature is presented. Intended for students of higher education at the Master's level, field of knowledge 07 "Management and administration", specialty 075 "Marketing".
  • Item
    Інформаційні системи в логістичному менеджменті
    (ЦНТУ, 2018) Ніколаєв, І. В.; Nikolaiev, I.
    Подано систематичний виклад основних напрямків застосування інформаційних систем, що використовуються в логістиці. Наведено класифікацію і характеристику інформаційних систем для автоматизації логістичної системи підприємства, основи проектування і розробки таких систем. Рекомендовано для студентів спеціальності "Маркетинг" при вивченні дисципліни логістичний менеджмент та інших спеціальностей економічних вищих навчальних закладів, слухачів бізнес-шкіл, фахівців з логістики, а також для викладачів і аспірантів. The systematic exposition of the applications main areas of information systems used in logistics is presented. Classification and characterization of information systems for the automation of the company’s logistics system, the basis of the design and development of such systems are shown. Recommended for the students of specialty "Marketing" when studying the discipline oflogistics management and other economic specialties of higher educational institutions, students of business schools, logistics experts, as well as for teachers and graduate students.
  • Item
    Маркетинг. Теорія і практика
    (Ексклюзив-Систем, 2019) Гамалій, В. Ф.; Жовновач, Р. І.; Коваль, Л. А.; Романчук, С. А.; Gamaliy, V.; Zhovnovach, R.; Koval, L.; Romanchuk, S.
    Навчальний посібник складено на основі діючої типової програми з даної дисципліни. В ньому розглянуто основне коло теоретичних і практичних питань, що відносяться до змістовної частини курсу, пропонуються основні типи задач, сформульовані питання і тести для контролю засвоєння курсу. Рекомендовано для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за освітньо-професійною програмою бакалавра з спеціальності - 075 "Маркетинг". The study guide was compiled on the basis of the current standard program for this discipline. It examines the main range of theoretical and practical questions related to the substantive part of the course, offers the main types of problems, formulates questions and tests to monitor the mastery of the course. It is recommended for students of higher educational institutions who study under the educational and professional bachelor's program in the specialty - 075 "Marketing".
  • Item
    Основи інформаційних систем
    (ЦНТУ, 2019) Загреба, М. М.; Макаренко, Л. М.; Zahreba, M.; Makarenko, L.
    Методичні вказівки призначені для самостійної підготовки до практичних занять з предмету «Основи інформаційних систем» студентами денної та заочної форми навчання спеціальностей 051 Економіка (спеціалізація «Економічна кібернетика»), 071 Облік і оподаткування, 072 Фінанси, банківська справа та страхування, 075 Маркетинг Methodical instructions are intended for independent preparation for practical classes on the subject "Information Systems Basics" by full-time and part-time students majoring in 051 Economics (specialization "Economic Cybernetics"), 071 Accounting and Taxation, 072 Finance, Banking and Insurance, 075 Marketing
  • Item
    Основи економічної теорії. Самостійні роботи
    (ЦНТУ, 2018) Волчкова, Г. К.; Volchkova, H.
    Методичні вказівки містять перелік тем для науково-дослідної роботи студентів, рекомендовану літературу з основ економічної теорії. The guideline contains a list of topics for students’ research work and recommended literature on foundations of economic theory.
  • Item
    Мікроекономіка. Самостійні роботи
    (ЦНТУ, 2018) Волчкова, Г. К.; Volchkova, H.
    Методичні вказівки містять перелік тем для науково-дослідної роботи студентів, рекомендовану літературу з мікроекономіки. The guideline contains a list of topics for students’ research work and recommended literature on microeconomics.
  • Item
    Макроекономіка. Самостійні роботи
    (ЦНТУ, 2018) Волчкова, Г. К.; Volchkova, H.
    Методичні вказівки містять перелік тем для науково-дослідної роботи студентів, рекомендовану літературу з макроекономіки. The guideline contains a list of topics for students’ research work and recommended literature on macroeconomics.
  • Item
    Прогнозування та аналіз економічних процесів
    (ЦНТУ, 2019) Загреба, М. М.; Zahreba, M.
    Методичні вказівки призначені для самостійної підготовки до практичних занять за предмету «Прогнозування та аналіз економічних процесів» студентами денної та заочної форми навчання спеціальності 051 Економіка (спеціалізація «Економічна кібернетика»).
  • Item
    Моделювання в управлінні соціально-економічними системами
    (ЦНТУ, 2020) Загреба, М. М.; Zahreba, M.
    Методичні вказівки призначені для самостійної підготовки до практичних занять за предмету «Моделювання в управлінні соціально-економічними системами» студентами денної та заочної форми навчання спеціальностей 051 Економіка (спеціалізація «Економічна кібернетика») та 075 Маркетинг.
  • Item
    Теорія продажів. Самостійні роботи
    (ЦНТУ, 2018) Романчук, С. А.; Romanchuk, S.
    Методичні вказівки містять рекомендації і завдання по виконанню самостійних робіт з теорії продажів. Methodical instructions contain recommendations and tasks for independent work on sales theory.
  • Item
    Методичні рекомендації до виконання і захисту випускних кваліфікаційних робіт. Магістри
    (ЦНТУ, 2018) Жовновач, Р. І.; Романчук, С. А.; Zhovnovach, R.; Romanchuk, S.
    Методичні вказівки містять рекомендації по виконанню і захисту випускних кваліфікаційних робіт за ступенем вищоїо світи «Магістр», інформацію щодо оформлення робіт. Methodical instructions contain recommendations on performance and protection of final qualifying works on degree of higher education "Master", information on registration of works.
  • Item
    Юриспруденція та юридичні заклади Євросоюзу. Термінологічний словник
    (ЦНТУ, 2020) Бойко, С. В.; Boiko, S.
    Термінологічний словник призначений для самостійної роботи студентів, підготовки до практичних занять і проведення підсумкового контролю з курсу “Юриспруденція та юридичні заклади Євросоюзу“. The terminological dictionary is intended for independent work of students, preparation for practical classes and carrying out final control of the “Jurisprudence and legal institutions of the European Union” course.
  • Item
    Юриспруденція та юридичні заклади Євросоюзу
    (ЦНТУ, 2018) Бондарчук, Ю. П.; Бойко, С. В.; Bondarchuk, Y.; Boiko, S.
    Методичні вказівки містять перелік тем, структуру дисципліни, зміст практичних занять, індивідуальні завдання, питання до підсумкового контролю, тестові запитання, рекомендовану літературу для вивчення дисципліни. The guideline contains a list of topics, the structure of the discipline, the content of practical lessons, individual tasks, questions for the final control, test questions, and recommended literature for studying the discipline.
  • Item
    Рекламний менеджмент
    (ЦНТУ, 2018) Коваль, Л. А.; Koval, L.
    Методичні вказівки містять перелік проблемних питань до кожної теми, тести для самостійної підготовки студентів. Теми рефератів та контрольних робіт до вивчення предмету "Рекламний менеджмент", рекомендовану літературу. Methodical instructions contain the list of problem questions to each subject, tests for independent preparation of students of subjects of abstracts and control works for studying of a subject of "Advertising Management", recommended literature.
  • Item
    Наскрізна програма з організації та проведення навчальної, виробночо-ознайомчої, виробничої, комплексної та переддипломної практик
    (ЦНТУ, 2018) Романчук, С. А.; Romanchuk, S.
    Методичні вказівки містять загальні рекомендації і завдання по проходженню всіх видів практики з маркетингу, інформацію щодо оформлення звітів. Guidelines include recommendations and tasks for all types of marketing practices, information on reporting.
  • Item
    Маркетингове ціноутворення
    (ЦНТУ, 2018) Коваль, Л. А.; Koval, L.
    Методичні вказівки містять перелік проблемних питань до кожної теми, тести задачі для підготовки студентів до практичних занять тематика рефератів та контрольних робіт до самостійного вивчення предмету "Маркетингове ціноутворення" та рекомендовану літературу. Methodical instructions contain a list of problematic questions for each topic, task tests to prepare students for practical classes, topics of essays and tests for self-study of the subject of "Marketing Pricing". Recommended reading.