Маркетингова діяльність на підприємстві
Loading...
Date
2022-05-15
Authors
Майданик, Олександр Сергійович
Maidanyk, Oleksandr
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ЦНТУ
Abstract
Кваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Маркетингова діяльність на підприємстві" Прискорення темпів науково-технічного прогресу, дозволило
задовольнити попит на основні споживчі товари. Водночас мало місце загострення конкуренції, ускладнення економічних умов господарювання, за яких звична схема виробництво - ринок вже не гарантувала фінансової стабільності. Потрібний був новий ринковий інструмент для ефективного подолання невідповідностей між зростаючими виробничими і відносно обмеженими ринковими можливостями. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Marketing activities at the enterprise"
Accelerating the pace of scientific and technological progress has allowed
meet the demand for basic consumer goods. At the same time, there was an intensification of competition, the complication of economic conditions, under which the usual scheme of production - the market no longer guaranteed financial stability. A new market tool was needed to effectively bridge the gap between growing production and relatively limited market opportunities.
Description
Keywords
маркетингова діяльність, підприємство, marketing activities, enterprise
Citation
Майданик, О. С. Маркетингова діяльність на підприємстві : Кваліфікаційна магістерська робота : спец. 075 "Маркетинг" / наук. кер. С. А. Романчук ; Центральноукраїн. нац. техн. ун-т. - Кропивницький : ЦНТУ, 2022. - 112 с.