Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/12157
Title: Оптимізація методики викладання здобувачам вищої освіти
Other Titles: Optimization of methods of teaching higher education in higher education
Authors: Сисоліна, Н. П.
Кононенко, Л. В.
Сисоліна, І. П.
Кононенко, С. О.
Чумаченко, О. С.
Sysolina, N.
Kononenko, L.
Sysolina, I.
Kononenko, S.
Chumachenko, O.
Keywords: методика викладання
дистанційна форма навчання
інформація
здобувачі вищої освіти
знання
Methods of teaching
of distance form of study
knowledge
information
students of higher education
Issue Date: 2022
Publisher: SWorld&ProConference
Citation: Оптимізація методики викладання здобувачам вищої освіти / Н. П. Сисоліна, Л. В. Кононенко, І. П. Сисоліна та ін. // Global science and education in the modern realities ‘2022 : conference proceedings, 11 Iuly 2022. – Washington, 2022. – С. 67-71.
Abstract: У праці розглянуто трансформування освітнього середовища з метою втілення концепції сталого розвитку. Наведено переваги та недоліки дистанційної форми навчання. Зазначено, що викладач надає здобувачу вищої освіти «інформацію», яка є основою формування знань. Наголошено про важливість, для розвитку творчих здібностей, застосування акмеологічного підходу. In the work the transformation of the educational environment with the purpose of realization of the concept of sustainable development is considered. Advantages and disadvantages of distance form of study are given. It is noted that the teacher gives the student of higher education "information", which is the basis of formation of knowledge. The importance for the development of creative abilities and the application of the akmeological approach is emphasized.
URI: DOI: 10.30888/2709-2267.2022-11-01-017
http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/12157
ISSN: ISBN 979-8-8479870-9-7
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри аудиту, обліку та оподаткування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сисоліна.pdf3,14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.