Маркетинг. Теорія і практика

Loading...
Thumbnail Image

Date

2019

Authors

Гамалій, В. Ф.
Жовновач, Р. І.
Коваль, Л. А.
Романчук, С. А.
Gamaliy, V.
Zhovnovach, R.
Koval, L.
Romanchuk, S.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Ексклюзив-Систем

Abstract

Навчальний посібник складено на основі діючої типової програми з даної дисципліни. В ньому розглянуто основне коло теоретичних і практичних питань, що відносяться до змістовної частини курсу, пропонуються основні типи задач, сформульовані питання і тести для контролю засвоєння курсу. Рекомендовано для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за освітньо-професійною програмою бакалавра з спеціальності - 075 "Маркетинг". The study guide was compiled on the basis of the current standard program for this discipline. It examines the main range of theoretical and practical questions related to the substantive part of the course, offers the main types of problems, formulates questions and tests to monitor the mastery of the course. It is recommended for students of higher educational institutions who study under the educational and professional bachelor's program in the specialty - 075 "Marketing".

Description

Keywords

маркетинг, потреба, товар, послуга, прибуток, ринок, споживач, маркетингові дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова політика комунікацій, маркетингові комунікації, маркетингова політика розподілу, marketing, need, product, service, profit, market, cunsumer

Citation

Маркетинг. Теорія і практика : навч. посіб. / В. Ф. Гамалій, Р. І. Жовновач, Л. А. Коваль, С. А. Романчук ; М-во освіти і науки України, Центральноукраїн. нац. техн. ун-т. – Кропивницький : Ексклюзив-Систем, 2019. – 234 с.