Аналіз поведінки конкурентів в digital-середовищі

Loading...
Thumbnail Image

Date

2022

Authors

Лисенко, А. М.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНЕУ

Abstract

В умовах широкого використання цифрових технологій важливого значення набуває вміння представити власні переваги в інформаційному середовищі. Виходячи з цього, автор наголошує на необхідності проведення аналізу конкурентів в digital-середовищі, тобто з позицій дослідження їх маркетингової стратегії, активності в контекстній рекламі, оптимізації під пошукові системи (SEO). Виокремлено основні стадії проведення такого аналізу, доведена його важливість при дослідженні власної цільової аудиторії та розробці медіастратегії.

Description

Keywords

аналіз, digital-середовище, конкуренти, види економічної конкуренції, інформаційне забезпечення, SEO-аналіз

Citation

Лисенко, А. М. Аналіз поведінки конкурентів в digital-середовищі / А. М. Лисенко // Облік, аналіз, аудит, оподаткування та фінансовий моніторинг в умовах глобалізаційних змін : зб. матеріалів VIII Міжнар. наук.-практ. конф., 08 груд. 2022 р. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 282–283.