Сторіз в Інстаграм як ефективний інструмент розвитку клієнтської бази та просування бренду ресторанного закладу

Loading...
Thumbnail Image

Date

2023

Authors

Рутинський, М. Й.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Камула

Abstract

Ефективність залучення соціальних мереж до рекламно-інформаційної популяризації закладів ресторанного бізнесу зростає з кожним роком. Соціальні мережі перетворилися на поле гострого конкурентного змагання ресторанних закладів за увагу потенційних споживачів. Поряд з цим соцмережі надають низку ефективних інструментів для стимулювання уваги до бренду. О дним з таких інструментів є розіграші призів за сторіз в Інстаграм та Фейсбук. У праці проаналізовано ефективність залучення такого інструменту просування на прикладі маркетингової діяльності мережі пабів «Добрий Друг» міста Львова. The effectiveness of using social networks for advertising and information popularization of restaurant business establishments is growing every year. Social networks have become a field of fierce competition for restaurant establishments for the attention of potential consumers. At the same time, social networks provide a number of effective tools to stimulate brand awareness. One such tool is prize drawings for stories on Instagram and Facebook. This paper analyzes the effectiveness of using such a promotion tool on the example of the marketing activities of the Good Friend pub chain in Lviv.

Description

Keywords

ресторанний бізнес, просування, Інстаграм, сторіз, restaurant business, promotion, Instagram, stories

Citation

Рутинський, М. Й. Сторіз в Інстаграм як ефективний інструмент розвитку клієнтської бази та просування бренду ресторанного закладу / М. Й. Рутинський // Індустрія гостинності: стан, тенденції розвитку та перспективи галузі в умовах війни : зб. пр. міжнар. наук.-практ. форуму (19–21 квіт. 2023 р., м. Львів). – Львів : Камула, 2023. – С. 394–399.