Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/12825
Title: Стратегія просування міжнародного готельного бренду на регіональному ринку: приклад готелю «Reikartz Кропивницький»
Authors: Рутинський, М. Й.
Давидейко, І.
Keywords: готельні бренди
стратегія просування
Reikartz Hotels
Issue Date: 2023
Publisher: ЛДУФК ім. Івана Боберського
Citation: Рутинський, М. Стратегія просування міжнародного готельного бренду на регіональному ринку: приклад готелю «Reikartz Кропивницький» / М. Рутинський, І. Давидейко // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (18 трав. 2023 р., м. Львів). – Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2023. – С. 201–203.
URI: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/12825
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри ЕП

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyi hostynnistʹ turyzm.pdf1,41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.