Територіальний маркетинг як основа розвитку соціального комплексу міста

Loading...
Thumbnail Image

Date

2007

Authors

Лега, Н. Ю.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТУ

Abstract

В даній статті проведена оцінка ролі маркетингової діяльності у формуванні та реалізації соціальної політики міста, визначено ознаки концепції територіального маркетингу. In this article the estimation of role of marketing activity is conducted in forming and realization of social policy of city, certainly signs of conception of the territorial marketing.

Description

Keywords

соціальний комплекс міста, маркетингова діяльність, територіальний маркетинг, інфраструктура

Citation

Лега, Н. Ю. Територіальний маркетинг як основа розвитку соціального комплексу міста / Н. Ю. Лега // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2007. - Вип. 12, ч. 2. - С. 232-236.