Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2346
Title: Територіальний маркетинг як основа розвитку соціального комплексу міста
Authors: Лега, Н. Ю.
Keywords: соціальний комплекс міста
маркетингова діяльність
територіальний маркетинг
інфраструктура
Issue Date: 2007
Publisher: КНТУ
Citation: Лега, Н. Ю. Територіальний маркетинг як основа розвитку соціального комплексу міста / Н. Ю. Лега // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2007. - Вип. 12, ч. 2. - С. 232-236.
Abstract: В даній статті проведена оцінка ролі маркетингової діяльності у формуванні та реалізації соціальної політики міста, визначено ознаки концепції територіального маркетингу. In this article the estimation of role of marketing activity is conducted in forming and realization of social policy of city, certainly signs of conception of the territorial marketing.
URI: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2346
Appears in Collections:Економічні науки. Випуск 12. Частина 2. – 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41.pdf363,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.