Організація процесу формування стандартів торговельного обслуговування для підприємств роздрібної торгівлі системи споживчої кооперації

Loading...
Thumbnail Image

Date

2011

Authors

Панченко, В. А.
Panchenko, V.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТУ

Abstract

Обов’язковим правилом для співробітників об’єктів торгівлі по обслуговуванню споживачів у типових ситуаціях повинні стати стандарти обслуговування. Вони повинні відображати місію системи споживача кооперації та вигідно відрізняти обслуговування в магазинах названої системи. Автором розглянуті основні етапи організації процесу формування стандартів торговельного обслуговування для підприємств роздрібної торгівлі системи споживчої кооперації. Binding rules for employees of trade on customer service in typical situations have become standards of service. They should reflect the mission of consumer cooperatives and favorably distinguished service in the stores above system. The author describes the main stages of the process of trading standards service for retailers of consumer cooperation.

Description

Keywords

стандарт торговельного обслуговування, торговельна мережа, об’єкт торгівлі, стандарт зовнішнього оформлення, стандарт організації роботи, стандарт процесу продажу, стандарт розміщення товару, стандарт поведінки, мотивація

Citation

Панченко, В. А. Організація процесу формування стандартів торговельного обслуговування для підприємств роздрібної торгівлі системи споживчої кооперації / В. А. Панченко // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2011. - Вип. 19. - С. 368-375.