Інноваційний фактор стратегічного маркетингу молокопереробних підприємств
Loading...
Files
Date
Authors
Тошина, Н. М.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КНТУ
Abstract
Визначено та охарактеризовано стан і проблеми молокопродуктового підкомплесу України. Запропоновано інноваційні аспекти стратегічного маркетингу для ефективної діяльності молокопереробних підприємств. The condition and problems of dairy industry of Ukraine is defined and characterized. They introduce the innovation aspects of strategic marketing for effective activity of dairy industry.
Description
Keywords
молокопродуктовий підкомплекс, інновація, стратегічний маркетинг, стратегія, макромаркетинг
Citation
Тошина, Н. М. Інноваційний фактор стратегічного маркетингу молокопереробних підприємств / Н. М. Тошина // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2008. - Вип. 14. - С. 263-265.