Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2380
Title: Інноваційний фактор стратегічного маркетингу молокопереробних підприємств
Authors: Тошина, Н. М.
Keywords: молокопродуктовий підкомплекс
інновація
стратегічний маркетинг
стратегія
макромаркетинг
Issue Date: 2008
Publisher: КНТУ
Citation: Тошина, Н. М. Інноваційний фактор стратегічного маркетингу молокопереробних підприємств / Н. М. Тошина // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2008. - Вип. 14. - С. 263-265.
Abstract: Визначено та охарактеризовано стан і проблеми молокопродуктового підкомплесу України. Запропоновано інноваційні аспекти стратегічного маркетингу для ефективної діяльності молокопереробних підприємств. The condition and problems of dairy industry of Ukraine is defined and characterized. They introduce the innovation aspects of strategic marketing for effective activity of dairy industry.
URI: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2380
Appears in Collections:Економічні науки. Випуск 14. – 2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
47.pdf201,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.