Інноваційний фактор стратегічного маркетингу молокопереробних підприємств

Loading...
Thumbnail Image

Date

2008

Authors

Тошина, Н. М.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТУ

Abstract

Визначено та охарактеризовано стан і проблеми молокопродуктового підкомплесу України. Запропоновано інноваційні аспекти стратегічного маркетингу для ефективної діяльності молокопереробних підприємств. The condition and problems of dairy industry of Ukraine is defined and characterized. They introduce the innovation aspects of strategic marketing for effective activity of dairy industry.

Description

Keywords

молокопродуктовий підкомплекс, інновація, стратегічний маркетинг, стратегія, макромаркетинг

Citation

Тошина, Н. М. Інноваційний фактор стратегічного маркетингу молокопереробних підприємств / Н. М. Тошина // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2008. - Вип. 14. - С. 263-265.