Сегментація ринку олійно-жирової продукції по технологічному ланцюжку виробництва кінцевої продукції

Loading...
Thumbnail Image

Date

2008

Authors

Шумейко, В. М.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТУ

Abstract

У статті показана важливість маркетингової сегментації ринку. Акцентовано увагу на тому, що відповідний товарний ринок може бути створений відомою групою підприємницьких суб’єктів але з іншим об‘єктом ринкових взаємовідносин. Розглядаючи ланцюг створення цінностей від першого виробника в технологічному ланцюгу до виробника кінцевого цільового продукту спостерігається створення специфічних ринків сировини, напівфабрикатів, побічної продукції. Визначення цих ринків дасть можливість покращити маркетингове планування, чітко визначити сегменти споживачів і методи маркетингового впливу на них з боку підприємств, що знаходяться всередині технологічного ланцюжка виробництва кінцевої продукції. In the article the importance of marketing market segmentation is shown. Attention on that is accented, that the proper commodity market can be created by the known group of enterprise subjects but with other object of market vzaimootnosheniy. Considering the chainlet of creation of values from the first producer in a technological chainlet to the producer of the finished good there is creation of specific markets of raw material, ready-to-cook foods, concomitant products. Determination of these markets will give possibility to improve the marketing planning, expressly to define the segments of users and methods of the marketing influencing on them from the side of enterprises, that productions of eventual goods are found into a technological chainlet.

Description

Keywords

маркетинг, олійно-жировий комплекс, сегментація ринку, технологічний ланцюжок

Citation

Шумейко, В. М. Сегментація ринку олійно-жирової продукції по технологічному ланцюжку виробництва кінцевої продукції / В. М. Шумейко // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2008. - Вип. 14. - С. 300-305.