Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2559
Назва: Сервісне обслуговування як умова забезпечення конкурентоспроможністю підприємств сільськогосподарського машинобудування
Інші назви: Service Maintenance as the Condition for the Competitiveness of Enterprises of Agricultural Machine Building
Автори: Жовновач, Р. І.
Zhovnovach, R.
Ключові слова: сервіс
сервісне обслуговування
фірмовий сервіс
конкурентоспроможність підприємств
сільськогосподарське машинобудування
сільськогосподарська техніка
дилерські мережі
service
service maintenance
corporate service
enterprise competitiveness
agricultural machine building
agricultural machine
Дата публікації: 2015
Видавництво: КНТУ
Бібліографічний опис: Жовновач, Р. І. Сервісне обслуговування як умова забезпечення конкурентоспроможністю підприємств сільськогосподарського машинобудування / Р. І. Жовновач // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2015. - Вип. 28. - С. 206-215.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто питання розвитку сервісного обслуговування сільськогосподарської техніки як умови забезпечення конкурентоспроможністю підприємств сільськогосподарського машинобудування. Визначено сутність сервісного обслуговування продукції та перелічені основні види сервісних послуг, які може надати виробник сільськогосподарської техніки. Запропоновано заходи щодо подальшого розвитку сервісного обслуговування сільськогосподарської техніки, які спрямовані на створення додаткових конкурентних переваг вітчизняних підприємств сільськогосподарського машинобудування у довгостроковій перспективі. The article discloses the issue of the development of the system of service maintenance of agricultural machines as the condition for providing competitiveness of enterprises of agricultural machine building. The essence of the service maintenance of the production was defined. The interrelationship between the level of competitiveness of agricultural machine building enterprises and the level of services which can be provided by a producer for the consumers of agricultural machines was situated and the mechanism of their formation and realization have been defined. The activity of a producer concerning satisfaction of consumer needs through service maintenance of agricultural machines during the whole period of their exploitation was described. The necessity was grounded and the measures relating to further development of service maintenance of agricultural machines directed to the creation of additional long-term competitive benefits of the national agricultural machine building enterprises were suggested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2559
Розташовується у зібраннях:Економічні науки. Випуск 28. – 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf173,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.