Врахування елементів сегментації ринку освітніх послуг при створенні дистанційних курсів у вищих навчальних закладах

Loading...
Thumbnail Image

Date

2005

Authors

Жесан, Р. В.
Котенко, Т. М.
Солових, А. Є.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТУ

Abstract

Стаття присвячена особливостям процесу створення дистанційних курсів з урахуванням елементів сегментації ринку освітніх послуг. The article was dedicated to special process of made the distance courses with consideration of market segmentation elements in education service.

Description

Keywords

освітні послуги, сегментація ринку, дистанційний курс, дистанційна освіта, навчання

Citation

Жесан, Р. В. Врахування елементів сегментації ринку освітніх послуг при створенні дистанційних курсів у вищих навчальних закладах / Р. В. Жесан, Т. М. Котенко, А. Є. Солових // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2005. - Вип. 8. - С. 125-129.