Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/267
Title: Теоретичні аспекти управління якістю торговельного обслуговування на засадах системного підходу
Authors: Панченко, В. А.
Keywords: торгівельне обслуговування
системний підхід
Issue Date: 2009
Publisher: КНТУ
Citation: Панченко, В. А. Теоретичні аспекти управління якістю торговельного обслуговування на засадах системного підходу / В. А. Панченко // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2009. - Вип. 15. - С. 399-407.
Abstract: Ринковий тип економіки зумовлює особливий інтерес та увагу до процесу управління якістю торговельного обслуговування, що зумовлено формуванням управлінського світогляду на підґрунті філософії завоювання лояльності споживачів. Автором розглянуто основні категорії на яких ґрунтується управління якістю торговельного обслуговування, підходи до управління якістю торговельного обслуговування. Market type of economics stipulates special interest and attention to management process of trade service quality. It is caused by formation of management outlook based on the philosophy of gaining customers loyalty. The author considered principal categories on which management of trade service quality is based and approaches to trade service quality mamagement.
URI: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/267
Appears in Collections:Економічні науки. Випуск 15. – 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
64.pdf183,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.