Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3329
Title: Витрати на маркетинг і збут: проблеми розмежування та обліку
Authors: Протопопенко, Г. О.
Keywords: управління
маркетинг
збут
витрати
філософія маркетингу
філософія збуту
організація бухгалтерського обліку
статті аналітичного обліку
регістри обліку
Issue Date: 2005
Publisher: КНТУ
Citation: Протопопенко, Г. О. Витрати на маркетинг і збут: проблеми розмежування та обліку / Г. О. Протопопенко // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2005. - Вип. 7, ч. 1. - С. 409-413.
Abstract: В статті розглянуто сутність понять маркетингу і збуту, розкрито їх взаємозв‘язок та відмінності. Також дані рекомендації стосовно уточнення статей витрат на збут та витрат на маркетинг і удосконалення аналітичного обліку цих витрат. The article contains primary issues of account and economic essence of marketing and sale, its interconnecting and distinction. Also it is recommended using an analytical ledger and rectifying expenditures on selling effort and marketing expenses for perfection of accounting.
URI: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3329
Appears in Collections:Економічні науки. Випуск 7. Частина 2. – 2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
66.pdf441,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.