Психологічний аспект використання поетичного слова в процесі викладання української мови іноземним студентам

Loading...
Thumbnail Image

Date

2010

Authors

Царук, А. П.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТУ

Abstract

У статті розглядається питання доцільності використання віршованих рядків та поетичних творів для активізації мовленнєвої діяльності студентів-іноземців. Статья посвящена вопросу целесообразности использования стихотворных строк и поэтических произведений для активизации мыслительной деятельности студентов в процессе преподавания украинского языка как иностранного. Рассматривая основные направления развития индивидуально-психологического и коллективно-психологического факторов обучения, автор ведет поиск оптимальных вариантов использования поэзии как на занятиях по языку обучения, так и во внеаудиторной работе со студентами-иностранцами. The article points to the question of advisability of using poetical works and verse in general for activation of creative thought process in students. Looking into directions of psychological development of individuals and groups by educational methods, the author finds the optimal variants for using poetry in language classes as well as in extracurricular work with foreigner students.

Description

Keywords

психологічний зміст навчання, репродукція мовленнєвих зразків, імітація, відстрочене відтворення, інтонаційні конструкції, творча самореалізація

Citation

Царук, А. П. Психологічний аспект використання поетичного слова в процесі викладання української мови іноземним студентам / А. П. Царук // Наукові записки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2010. - Вип. 10, ч. 3. - С. 48–53.