Удосконалення маркетингового управління

Loading...
Thumbnail Image

Date

2004

Authors

Мелехіна, Г. О.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТУ

Abstract

Проведено аналіз механізму управління маркетингом, що є актуальним в теперішній час і потребує змін, а процес впровадження ринкових механізмів у виробничу сферу підприємства значно випереджає інтенсивність впровадження безпосередньо у виробництво досягнень науки і техніки. Запропоновано систему показників які дозволять визначити економічну ефективність заходів щодо диверсифікації управління маркетингом з урахуванням їх впливу на апарат управління і виробничо-господарську діяльність в цілому. The analysis of the mechanism of management is lead by marketing as for today's time especially sharply there is a problem of management of marketing at the enterprise which demands changes, and process of introduction of market mechanisms in industrial sphere of the enterprise considerably outstrips intensity of introduction directly in manufacture of science and technics. Parameters for definition of economic efficiency which will allow to define efficiency of means on diversification managements of marketing in view of their influence on management personnel and industrial and production activity as a whole are resulted.

Description

Keywords

управління маркетингом, інформаційний потік, економічна ефективність, диверсифікація маркетингового управління

Citation

Мелехіна, Г. О. Удосконалення маркетингового управління / Г. О. Мелехіна // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2004. - Вип. 6. - С. 36-41.