Унікальна торгова пропозиція, як спосіб активізувати увагу споживача

Loading...
Thumbnail Image

Date

2007

Authors

Романчук, С. А.
Сколотяна, О. В.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТУ

Abstract

У статті розкривається суть активізації уваги споживача за допомогою створення унікальної торгової пропозиції, розглянута методика створення таких пропозицій. Запропоновані оригінальні прийоми їх використання. In the article the essence of activation of attention of user by creation of unique auction suggestion opens up, the method of creation of such suggestions is considered. The offered original receptions of their use.

Description

Keywords

унікальна торгова пропозиція (УТП), реклама, правдива УТП, неправдива УТП

Citation

Романчук, С. А. Унікальна торгова пропозиція, як спосіб активізувати увагу споживача / С. А. Романчук, О. В. Сколотяна // Наукові записки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2007. - Вип. 8. - С. 159-165.