Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/5277
Title: Директ-маркетинг : необхідність активізації в сучасних умовах
Authors: Кущ, Н. П.
Мамалига, О. М.
Keywords: прямий маркетинг
директ-маркетинг
телемаркетинг (телефон-маркетинг)
каталог-маркетинг
інтернет-маркетинг
інтерактивний мобільний маркетинг
інтерактивний телевізійний маркетинг
директ-мейл маркетинг
Issue Date: 2010
Publisher: КНТУ
Citation: Кущ, Н. П. Директ-маркетинг : необхідність активізації в сучасних умовах / Н. П. Кущ, О. М. Мамалига // Наукові записки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2010. - Вип. 10, ч. 2. - С. 180-183.
Abstract: У статті зазначено, що прямий маркетинг може розглядатися, з одного боку, як засіб налагодження планованих взаємовідносин з покупцем, а з іншого – як безпосереднє здійснення збутових операцій, забезпечення необхідного передпродажного обслуговування і т. ін. Цей другий підхід дозволяє розглядати директ маркетинг як одну з форм прямого збуту (канал розподілу нульового рівня).
URI: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/5277
Appears in Collections:Наукові записки. Випуск 10. Частина 2. - 2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34.pdf262,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.