Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/5589
Назва: Маркетингова складова менеджменту непробуткової громадської організації спрямованої на розвиток спортивного руху
Автори: Ковальов, В. О.
Ковальова, О. В.
Ключові слова: менеджмент непробуткової громадської організації
фізична культура і спорт
фінансування сектора спорту
спортивний маркетинг
Дата публікації: 2010
Видавництво: КНТУ
Бібліографічний опис: Ковальов, В. О. Маркетингова складова менеджменту непробуткової громадської організації спрямованої на розвиток спортивного руху / В. О. Ковальов, О. В. Ковальова // Наукові записки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2010. - Вип. 10, ч. 3. - С. 55-58.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/5589
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Випуск 10. Частина 3. - 2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-55-58.pdf251,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.