К теории качения пневматика

Loading...
Thumbnail Image

Date

2006

Authors

Шифрин, Б. М.
Шифрін, Б. М.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТУ

Abstract

С помощью аналитической модели шины Джима-Никравеша изучаются боковая сила трения на пневматике и восстанавливающий момент сил трения. В области контакта шины с дорогой принято существование участков продольного скольжения. Рассмотрены случаи частичного и полного продольного скольжения. Полученные результаты сопоставлены с данными эксплуатации пневмоколесного транспорта. За допомогою аналітичної моделі шини Джима-Нікравеша вивчаються бічна сила тертя на пневматиці і поновлюючий момент сил тертя. Прийнято існування ділянок подовжнього ковзання в області контакту шини з дорогою. Розглянуті випадки часткового і повного подовжнього ковзання. Отримані результати зіставлені з даними експлуатації пневмоколісного транспорту. By the analytical model of tire Gim-Nikravesh is studied lateral force of friction on pneumatic and selfaligning torque. Existence of areas of the longitudinal sliding is accepted in the region of contact of tire with a road. The cases of the partial and complete longitudinal sliding are considered. Results are got the exploitations of vehicle compared with information.

Description

Keywords

пневматик, сила трения, момент сил трения, пневмоколесная машина

Citation

Шифрин, Б. М. К теории качения пневматика / Б. М. Шифрин // Збірник наукових праць Кіровоградського національного технічного університету. Техніка в сільськогосподарському виробництві, галузеве машинобудування, автоматизація. - Кіровоград : КНТУ, 2006. - Вип. 17. - С. 370-377.