Конкурентоспроможність нової продукції промислово-виробничого призначення: теоретичні аспекти, методика прогнозування та забезпечення

Loading...
Thumbnail Image

Date

2007

Authors

Журило, І. В.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Мавік

Abstract

Монографію присвячено вирішенню проблеми налагодження ефективних комунікаційних зв’язків між підрозділами маркетингу та НДЕКР на підприємстві для забезпечення конкурентоспроможності нових виробів. Правильне формулювання проектної задачі, тобто інтерпретація потреби мовою проектувальника, повинна стати основою маркетолого-конструкторської інтеграції. У якості критерію її вирішення запропоновано використання рівня конкурентоспроможності майбутнього нововведення. Розроблено моделі критерію конкурентоспроможності машини та комплектуючого виробу на основі співвідношення якість/ціна споживання. Для реалізації композиційного та декомпозиційного підходів до формування такої моделі, запропоновано використання карти технічного рівня, якості та конкурентоспроможності нового виробу. Сформовано організаційні засади маркетолого-конструкторської інтеграції через процес постановки проектної задачі. Розрахована на науковців, економістів-практиків, аспірантів і студентів.

Description

Keywords

конкурентоспроможність продукції, якість продукції, ціноутворення, корисність продукції

Citation

Журило, І. В. Конкурентоспроможність нової продукції промислово-виробничого призначення: теоретичні аспекти, методика прогнозування та забезпечення : монографія / І. В. Журило. - Кіровоград : Мавік, 2007. - 186 с.