Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/5967
Title: Забезпечення адекватності тиску перетворювачів ототожнення розрідження пульпи при подрібненні пісків двоспірального класифікатора
Other Titles: Обеспечение адекватности давления преобразователей отождествления разжижения пульпы при измельчении песков двухспирального классификатора
Ensuring the adequacy of pressure converters for identifying pulp liquefaction when grinding sand of a double-helix classifier
Authors: Кондратець, В. О.
Кондратец, В. А.
Kondratets, V.
Мацуй, А. М.
Мацуй, А. Н.
Matsui, A.
Keywords: адекватність
тиск
перетворювач
розрідження
пульпа
піски класифікатора
Issue Date: 2013
Publisher: НГУ
Citation: Кондратець, В. О. Забезпечення адекватності тиску перетворювачів ототожнення розрідження пульпи при подрібненні пісків двоспірального класифікатора / В. О. Кондратець , А. М. Мацуй // Збірник наукових праць НГУ.- Дніпропетровськ: НГУ, 2013. - № 40. - С. 97-106.
Abstract: Представлені результати досліджень забезпечення адекватності тиску перетворювачів ототожнення розрідження пульпи при подрібненні пісків двоспірального класифікатора. Представлены результаты исследований по обеспечению адекватности давления преобразователей отождествления разрежения пульпы при измельчении песков двуспирального классификатора. Presented results of researches of providing of adequacy of pressure of transformers of equation of rarefaction of poulpi at growing shallow of sands of dvospiralnogo classifier.
Description: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=znpngu_2013_40_17
URI: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/5967
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри АВП

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
znpngu_2013_40_17.pdf1,72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.