Стратегічні прорахунки маркетингу освітніх послуг на сучасному етапі розвитку України
Loading...
Date
Authors
Яковенко, Р. В.
Yakovenko, R.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Ексклюзив-систем
Abstract
Проаналізовано наслідки залежності фінансування освіти від кількості студентів та відповідної маркетингової стратегії вищих навчальних закладів щодо залучення студентів.
The consequences of the dependence of education financing on the number of students and the corresponding marketing strategy of higher educational institutions on attracting students are analyzed.
Description
Keywords
демографічна криза, фінансування освіти, розвиток людини, якість навчання, demographic crisis, financing of education, human development, quality of education
Citation
Яковенко, Р. В. Стратегічні прорахунки маркетингу освітніх послуг на сучасному етапі розвитку України / Р. В. Яковенко // Сучасні проблеми економічної теорії, маркетингу та моделювання соціально-економічних систем : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Кропивницький, 28-29 квіт. 2017 року. – Кропивницький : Ексклюзив-систем, 2017. – С. 19–21.