Стратегічні прорахунки маркетингу освітніх послуг на сучасному етапі розвитку України

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Яковенко, Р. В.
Yakovenko, R.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Ексклюзив-систем

Abstract

Проаналізовано наслідки залежності фінансування освіти від кількості студентів та відповідної маркетингової стратегії вищих навчальних закладів щодо залучення студентів. The consequences of the dependence of education financing on the number of students and the corresponding marketing strategy of higher educational institutions on attracting students are analyzed.

Description

Keywords

демографічна криза, фінансування освіти, розвиток людини, якість навчання, demographic crisis, financing of education, human development, quality of education

Citation

Яковенко, Р. В. Стратегічні прорахунки маркетингу освітніх послуг на сучасному етапі розвитку України / Р. В. Яковенко // Сучасні проблеми економічної теорії, маркетингу та моделювання соціально-економічних систем : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Кропивницький, 28-29 квіт. 2017 року. – Кропивницький : Ексклюзив-систем, 2017. – С. 19–21.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By