Принципи побудови моделі дослідження втрат активної потужності в асинхронному електродвигуні

Loading...
Thumbnail Image

Date

2017

Authors

Телюта, Р. В.
Плєшков, С. П.
Teliuta, R.
Plieshkov, S.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ЦНТУ

Abstract

Представити принципипобудови моделі експериментального дослідження втрат активної потужності в асинхронному електродвигуні. В роботі запропонована методика дослідження втрат активної потужності в асинхронному електродвигуні з короткозамкненим ротором у функції активної потужності, яка передається з валу електродвигуна робочій машині. Втрати активної потужності в електродвигуні знаходились як різниця активної потужності яку споживав електродвигун і потужності яка передавалась на вал електродвигуна. Перша потужність вимірювалась за допомогою комплекту контрольно-вимірювальних приладів, друга розраховувалась аналітичним шляхом за допомогою параметрів Г – подібної схеми заміщення однієї фази асинхронного електродвигуна з урахуванням росту активного опору обмотки при нагріванні та виміряного ковзання. Запропонована методика дослідження втрат активної потужності в асинхронному електродвигуні дозволила встановити, що відхилення експериментальних даних від аналітичних розрахунків знаходяться в межах ±5,88%. The principles ofresearch model constructionfor active-power losses in an asynchronous electric motor is shown in the article. In process, the offered methodology of research of active-power losses is in an asynchronous electric motor with a short-circuited rotor in the function of active-power, that were transmitted to from the billow of electric motor the working machine. Losses of active-power in an electric motor calculated as a difference of active-power, which consumed by an electric motor and transmitted power on the billow of electric motor. The first power measured by complete set of control and measuring devices, the second calculated in analytical way by means of parameters of G - similar substituting chart for one phase of asynchronous electric motor taking into account the height of pure resistance of puttee at heating and measured sliding. The offered methodology of research of active-power losses in an asynchronous electric motor allowed setting that deviations of experimental data from analytical calculations are within the limits of ±5,88 %.

Description

Keywords

схема заміщення, параметри схеми заміщення, ковзання, споживана активна потужність, коефіцієнт втрат, chart of substitution, parameters of chart of substitution, sliding, active watts-in, coefficient of losses

Citation

Телюта, Р. В. Принципи побудови моделі дослідження втрат активної потужності в асинхронному електродвигуні / Р. В. Телюта, С. П. Плєшков // Збірник наукових праць Кіровоградського національного технічного університету. Техніка в сільськогосподарському виробництві, галузеве машинобудування, автоматизація. - Кропивницький : ЦНТУ, 2017. - Вип. 30. - С. 188-196.