Управління вищою освітою в Україні : ігнорування сучасних концепцій?!

Loading...
Thumbnail Image

Date

2017

Authors

Яковенко, Р. В.
Yakovenko, R.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Кропивницький : сайт tusovka.kr.ua

Abstract

Досліджено закономірності функціонування системи вищої освіти України та різні рівні управління нею. Визначено відповідність рішень, що приймаються в процесі управління освітою, ключовим положенням концепцій людського розвитку. Розкрито роль сучасного теоретичного знання для формування високоякісного трудового потенціалу, системного розвитку людини в умовах кризи системи вищої освіти України, зумовленої як об’єктивними, так і суб’єктивними чинниками. The regularities of Ukraine’s higher education system functioning and various levels of its management have been analyzed. The compliance of the decisions made in the management of education with the key provisions of human development concepts has been determined. The role of modern theoretical knowledge in the creation of high-quality employment potential and systemic human development during the crisis of higher education in Ukraine caused by both objective and subjective factors have been ascertained.

Description

Keywords

освіта, управління, людський потенціал, людський капітал, економічна політика, матеріальні потреби, ефективність вищої освіти, education, management, human potential, human capital, economic policy, material needs, the effectiveness of higher education

Citation

Яковенко, Р. Управління вищою освітою в Україні : ігнорування сучасних концепцій?! [Електронний ресурс] / Р. Яковенко. – Режим доступу : http://tusovka.kr.ua/news/2017/08/29/upravlinnja-vischoju-osvitoju-v-ukraini-ignoruvannja-suchasnih-kontseptsii. – Назва з титул. екрану.