Математичні моделі в маркетингу та менеджменті

Loading...
Thumbnail Image

Date

2017

Authors

Гамалій, В. Ф.
Сотніков, В. С.
Вишневська, В. А.
Жовновач, Р. І.
Загреба, М. М.
Gamaliy, V.
Sotnikov, V.
Vyshnevska, V.
Zhovnovach, R.
Zahreba, M.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ЦНТУ

Abstract

Навчальний посібник укладено на основі діючої програми з даної дисципліни. В ньому розглянуто основне коло теоретичних питань, що відносяться до змістовної частини курсу, пропонуються основні типи задач, сформульовані питання для контролю засвоєння курсу. Може бути рекомендований для студентів економічних спеціальностей різних форм навчання. The textbook is made on the basis of the current program in this discipline. It discusses the main range of theoretical issues related to the content of the course, proposes the main types of tasks, formulated questions for controlling the course. May be recommended for students of economic specialties of different forms of study.

Description

Keywords

математичні моделі, маркетинг, менеджмент, трансформаційна економіка, аналіз інформації, товарні ринки, поведінка споживачів, теорія ігор, методи прогнозування, mathematical models, marketing, management, transformational economy, analysis of information, commodity markets, consumer behavior, game theory, forecasting methods

Citation

Математичні моделі в маркетингу та менеджменті : навч. посіб. / [уклад.: В. Ф. Гамалій, В. С. Сотніков, В. А. Вишневська та ін] ; М-во освіти і науки України, Центральноукраїн. нац. техн. ун-т. – Кропивницький : ЦНТУ, 2017. – 136 с.