Екологічна антиреклама і її вплив на розвиток краю

Loading...
Thumbnail Image

Date

2017

Authors

Топольний, Ф. П.
Гелевера, О. Ф.
Topolniy, F.
Helevera, O.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ВНТУ

Abstract

В останні роки набирають популярності різні екскурсії, туристичні подорожі. У нашій країні важливість такого напрямку бізнесу ще навіть не усвідомлена. Лише у західних областях, які географічно і ментально більш наближені до цивілізованого світу, туристичній галузі приділяють більше уваги. Приїжджій людині у тих краях, а особливо країнах, прямо на вокзалі або у готелі пропонують різну літературу на туристично-рекреаційну тематику, інколи навіть безкоштовно, або за символічну плату.

Description

Keywords

екологічна антиреклама, рекламна продукція, висококваліфіковані кадри

Citation

Топольний, Ф. П. Екологічна антиреклама і її вплив на розвиток краю / Т. П. Топольний, О. Ф. Гелевера // Матеріали конференції VI Всеукраїнського з`їзду екологів, 21-22 вересня 2017 р. - Вінниця : ВНТУ, 2017. - С. 248.