Міжнародний маркетинг

Loading...
Thumbnail Image

Date

2018

Authors

Решитько, Т. В.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ЦНТУ

Abstract

Сучасний етап розвитку світового господарства характеризується формуванням міжнародних продуктивних сил, стрімкими інтеграційними процесами, глобалізацією світової економіки, якісними змінами в міжнародному поділі праці, зміною кількісних і якісних параметрів міжнародного конкурентного середовища, формуванням інституціональних та процедурних механізмів регулювання світових ринків товарів і послуг на засадах норм і принципів системи ГАТТ/СОТ, тобто посиленням економічної взаємодії і взаємозалежності між державами. В цих умовах міжнародна маркетингова діяльність набуває особливого значення для успішного розвитку сучасного міжнародного бізнесу, тому що управління міжнародним маркетингом складає основу міжнародної підприємницької діяльності, будучи одночасно і широко поширеною теорією управління, і цілісною системою заходів щодо вивчення ринку й активного впливу на споживчий попит.

Description

Keywords

маркетинг, міжнародний маркетинг, інтернаціоналізація, міжнародний маркетинговий комплекс

Citation

Міжнародний маркетинг : метод. вказ. до вивч. дисц. для студ. спец. 292 “Міжнародні економічні відносини” / [уклад. Т. В. Решитько] ; М-во освіти і науки України, Центральноукраїн. нац. техн. ун-т, каф. міжнар. екон. відносин. — Кропивницький : ЦНТУ, 2017. — 55 с.