Розгляд суб’єктом аудиторської діяльності скарг та звинувачень: політика та процедури як складова внутрішньої системи контролю якості
Loading...
Date
2018
Authors
Шалімова, Н. С.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Атлант
Abstract
Досліджено основні вимоги щодо розгляду суб`єктом аудиторської діяльності скарг та звинувачень. Визначено основні елементи стандарту з розгляду скарг та звинувачень як складову внутрішньої системи контролю якості відповдіно до вимог Міжнародних стандартів. Систематизовано основі процедури з розгляду скарг та звинувачень.
Description
Keywords
аудиторська діяльність, суб`єкт аудиторської діяльності, аудиторські послуги, скарги, звинувачення, міжнародні стандарти, внутрішня система контролю якості
Citation
Шалімова, Н. С. Розгляд суб’єктом аудиторської діяльності скарг та звинувачень: політика та процедури як складова внутрішньої системи контролю якості / Н. С. Шалімова // Економіка підприємства: сучасі проблеми теорії та практики : матеріали сьомої міжнар. наук.- практ. конф. (14-15 верес. 2018 р.). – Одеса : Атлант, 2018. – С. 127–129.