Розгляд суб’єктом аудиторської діяльності скарг та звинувачень: політика та процедури як складова внутрішньої системи контролю якості

Loading...
Thumbnail Image

Date

2018

Authors

Шалімова, Н. С.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Атлант

Abstract

Досліджено основні вимоги щодо розгляду суб`єктом аудиторської діяльності скарг та звинувачень. Визначено основні елементи стандарту з розгляду скарг та звинувачень як складову внутрішньої системи контролю якості відповдіно до вимог Міжнародних стандартів. Систематизовано основі процедури з розгляду скарг та звинувачень.

Description

Keywords

аудиторська діяльність, суб`єкт аудиторської діяльності, аудиторські послуги, скарги, звинувачення, міжнародні стандарти, внутрішня система контролю якості

Citation

Шалімова, Н. С. Розгляд суб’єктом аудиторської діяльності скарг та звинувачень: політика та процедури як складова внутрішньої системи контролю якості / Н. С. Шалімова // Економіка підприємства: сучасі проблеми теорії та практики : матеріали сьомої міжнар. наук.- практ. конф. (14-15 верес. 2018 р.). – Одеса : Атлант, 2018. – С. 127–129.