Психологічні закони придбання товарів (частина 1)

Loading...
Thumbnail Image

Date

2020

Authors

Яковенко, Р. В.
Yakovenko, R.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Рідний край

Abstract

У статті наведені найпоширеніші психологічні закони придбання товарів, що дають можливість на їх основі будувати збутову політику фірми. The article presents the most common psychological laws for the purchase of goods, which allow them to build a sales policy firm.

Description

Keywords

товари, купівля, ефект алло, логічна помилка, goods, purchase, allo effect, logical error

Citation

Яковенко, Роман Психологічні закони придбання товарів (частина 1) [Електронний ресурс] / Роман Яковенко // Рідний край : [онлайн-видання]. – Режим доступу : https://rk.kr.ua/psihologichni-zakoni-pridbannja-tovariv-chastina-1. – Назва з екрана. – Дата публікації : 18.03.2020. – (дата звернення: 20.03.2020).