Загальні прийоми продажів (частина 1)

Loading...
Thumbnail Image

Date

2020

Authors

Яковенко, Р. В.
Yakovenko, R.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Сурма

Abstract

У статті наведено фундаментальні засади здійснення збутової діяльності без урахування специфіки виробництва та створеної продукції The article describes the fundamental principles of marketing activities without taking into account the specificity of production and commodities

Description

Keywords

маркетинг, товар, продаж, ціна, гроші, місця продажу, позиціонування, привабливість, marketing, commodity, sale, price, money, sales places, positioning, attractiveness

Citation

Яковенко, Р. В. Загальні прийоми продажів (частина 1) [Електронний ресурс] / Р. В. Яковенко // Сурма : [сайт]. – Режим доступу : https://www.surma-ua.info/?p=26686. – Назва з екрана. – Дата публікації : 01.02.2020. – (дата звернення: 06.03.2020).