Практичне застосування теорії цінової еластичності в маркетингу
Loading...
Date
2020
Authors
Яковенко, Р. В.
Yakovenko, R.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Тусовка
Abstract
У статті наведено прикладні можливості застосування теорії цінової еластичності попиту для максимізації виторгу та прибутку підприємства.
The article presents applied possibilities of applying the theory of price elasticity of demand to maximize the revenue and profit of the enterprise.
Description
Keywords
маркетинг, цінова еластичність, чутливість покупців, ціна, ефект споживної унікальності, marketing, price elasticity, customer sensitivity, price, the effect of consumer uniqueness
Citation
Яковенко, Р. В. Практичне застосування теорії цінової еластичності в маркетингу [Електронний ресурс] / Р. В. Яковенко // Тусовка : [сайт]. – Режим доступу : https://tusovka.kr.ua/news/2020/02/05/praktichne-zastosuvannja-teorii-tsinovoi-elastichnosti-v-marketingu. – Назва з екрана. – Дата публікації : 05.02.2020. – (дата звернення: 06.03.2020).