Практичне застосування теорії цінової еластичності в маркетингу

Loading...
Thumbnail Image

Date

2020

Authors

Яковенко, Р. В.
Yakovenko, R.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Тусовка

Abstract

У статті наведено прикладні можливості застосування теорії цінової еластичності попиту для максимізації виторгу та прибутку підприємства. The article presents applied possibilities of applying the theory of price elasticity of demand to maximize the revenue and profit of the enterprise.

Description

Keywords

маркетинг, цінова еластичність, чутливість покупців, ціна, ефект споживної унікальності, marketing, price elasticity, customer sensitivity, price, the effect of consumer uniqueness

Citation

Яковенко, Р. В. Практичне застосування теорії цінової еластичності в маркетингу [Електронний ресурс] / Р. В. Яковенко // Тусовка : [сайт]. – Режим доступу : https://tusovka.kr.ua/news/2020/02/05/praktichne-zastosuvannja-teorii-tsinovoi-elastichnosti-v-marketingu. – Назва з екрана. – Дата публікації : 05.02.2020. – (дата звернення: 06.03.2020).