Економічні закони споживання як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства

Loading...
Thumbnail Image

Date

2020

Authors

Яковенко, Р. В.
Бондарчук, Ю. П
Yakovenko, R.
Bondarchuk, Y.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

РВЛ ЦНТУ

Abstract

У тезах наводяться загальні закономірності, що спонукають споживачів до витрачання коштів на придбання різних груп товарів та до створення заощаджень. Theses provide general patterns that encourage consumers to spend money on various groups of goods and to create savings.

Description

Keywords

споживання, збут, дохід, витрати, заощадження, капітал, consumption, sales, income, expenses, savings, capital

Citation

Яковенко, Р. В. Економічні закони споживання як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства / Р. В. Яковенко, Ю. П. Бондарчук // Напрями економічного зростання та інноваційного розвитку підприємств : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молод. учених, 16 квіт. 2020 р., м. Кропивницький / Центральноукраїн. нац. техн. ун-т. – Кропивницький : РВЛ ЦНТУ, 2020. – С. 257–259.