Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/9659
Title: Використання психологічних законів придбання товарів у збутовій діяльності підприємства
Other Titles: The use of psychological laws of acquisition of commodities in the sales activities of the enterprise
Authors: Волчкова, Г. К.
Яковенко, Р. В.
Volchkova, H.
Yakovenko, R.
Keywords: маркетингова стратегія
результат
враження
товар
вибір
цінність
marketing strategy
result
impression
commodity
choice
value
Issue Date: 2020
Publisher: РВЛ ЦНТУ
Citation: Волчкова, Г. К. Використання психологічних законів придбання товарів у збутовій діяльності підприємства / Г. К. Волчкова, Р. В. Яковенко // Напрями економічного зростання та інноваційного розвитку підприємств : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молод. учених, 16 квіт. 2020 р., м. Кропивницький / Центральноукраїн. нац. техн. ун-т. – Кропивницький : РВЛ ЦНТУ, 2020. – С. 217–220.
Abstract: У тезах наведено психологічні ефекти та правила, що обумовлюють поведінку споживача в різних ситуаціях. Theses present the psychological effects and rules that determine consumer behavior in different situations.
URI: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/9659
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
653pdf.PDF272,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.