Використання психологічних законів придбання товарів у збутовій діяльності підприємства

Loading...
Thumbnail Image

Date

2020

Authors

Волчкова, Г. К.
Яковенко, Р. В.
Volchkova, H.
Yakovenko, R.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

РВЛ ЦНТУ

Abstract

У тезах наведено психологічні ефекти та правила, що обумовлюють поведінку споживача в різних ситуаціях. Theses present the psychological effects and rules that determine consumer behavior in different situations.

Description

Keywords

маркетингова стратегія, результат, враження, товар, вибір, цінність, marketing strategy, result, impression, commodity, choice, value

Citation

Волчкова, Г. К. Використання психологічних законів придбання товарів у збутовій діяльності підприємства / Г. К. Волчкова, Р. В. Яковенко // Напрями економічного зростання та інноваційного розвитку підприємств : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молод. учених, 16 квіт. 2020 р., м. Кропивницький / Центральноукраїн. нац. техн. ун-т. – Кропивницький : РВЛ ЦНТУ, 2020. – С. 217–220.