Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 18 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2005Витрати на маркетинг і збут: проблеми розмежування та облікуПротопопенко, Г. О.
2009Маркетинг послугГрінка, Т. І.
2007Територіальний маркетинг як основа розвитку соціального комплексу містаЛега, Н. Ю.
2003Технології продажу товарівЯковенко, Р. В.; Yakovenko, R.
2008Інноваційний фактор стратегічного маркетингу молокопереробних підприємствТошина, Н. М.
2008Теоретико-методологічні основи формування товарного асортименту підприємства, що функціонує в умовах ринкової економікиГамалій, В. Ф.; Давидов, Г. М.; Коваль, Л. А.
2004Класифікація та особливості некомерційного маркетингуСмирнова, Є. Н.
2008Маркетинг і бухгалтерський облік маркетингової діяльностіПальчук, О. В.; Савченко, В. М.; Тошина, Н. М.; Palchuk, O.; Toshyna, N.; Savchenko, V.
2008Саморегулювання секторів економіки як основа формування умов для впровадження маркетингових засад підприємницької діяльності (на прикладі підприємств харчової промисловості)Лилик, І. В.
2007Вимоги і очікування українських підприємств до спеціалістів з маркетингуРоманчук, С. А.; Кириченко, О. О.