Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 72 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Інструменти інноваційного маркетингу закладів вищої освітиДоренська, А. О.
2020Дослідження методів Інтернет-маркетингу для просування інформаційних продуктів та послугНіколаєв, І. В.
2008Теоретико-методологічні основи формування товарного асортименту підприємства, що функціонує в умовах ринкової економікиГамалій, В. Ф.; Давидов, Г. М.; Коваль, Л. А.
2010Особливості маркетингу електроенергії енергозабезпечуючих компаній в умовах оптового ринкуГарасьова, Н. Ю.; Величко, Т. В.
2004Класифікація та особливості некомерційного маркетингуСмирнова, Є. Н.
2008Маркетинг і бухгалтерський облік маркетингової діяльностіПальчук, О. В.; Савченко, В. М.; Тошина, Н. М.; Palchuk, O.; Toshyna, N.; Savchenko, V.
2020Internet marketing is the main tool for the development of the agriculture-industrial sectorVakulenko, D.; Вакуленко, Д. А.
2018Наскрізна програма з організації та проведення навчальної, виробночо-ознайомчої, виробничої, комплексної та переддипломної практикРоманчук, С. А.; Romanchuk, S.
2018Теорія продажів. Самостійні роботиРоманчук, С. А.; Romanchuk, S.
2020Силабус навчальної дисципліни. Глобальна економіка : освітня програма "Маркетинг"Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.