Перший (бакалаврський) рівень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Перший (бакалаврський) рівень by Subject "anti-crisis strategy"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Удосконалення стратегічного управління діяльністю харчового підприємства(ЦНТУ, 2024-06-21) Соловей, Кірілл Олександрович; Solovei, KirillМета дипломної магістерської роботи полягає в узагальненні теоретикометодичних основ та розробці практичних рекомендацій з удосконалення стратегічного управління діяльністю харчового підприємства. Автором вирішено наступні завдання: визначити сутність, роль та завдання стратегічного управління діяльністю підприємства; дослідити процес стратегічного управління діяльністю підприємства; вивчити інструменти стратегічного управління діяльністю підприємства; проаналізувати технікоекономічні показники діяльності підприємства; оцінити зовнішнє та внутрішнє середовище філії АТ «ДПЗКУ» «Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів»; надати рекомендації щодо розробки антикризової стратегії харчового підприємства «Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів»; запропонувати напрями впровадження маркетингової стратегії у філії «ДПЗКУ» «Новоукраїнський КХП». Об’єкт дослідження – процес стратегічного управління діяльністю харчового підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні засади стратегічного управління діяльністю підприємства. The purpose of the master's thesis is to generalize the theoretical and methodological foundations and develop practical recommendations for improving the strategic management of food company’s activities. The author solved the following tasks: to determine the essence, role and tasks of strategic management of company’s activities; to investigate the process of strategic management of the company's activities; to study the tools of strategic management of the company’s activities; to analyze the technical and economic indicators of the company; to assess the external and internal environment of the branch of JSC "SFGCU" "Novoukrainskyi factory of bread products"; to provide recommendations on the development of an anti-crisis strategy of the food enterprise "Novoukrainskyi factory of bread products"; to propose directions for the implementation of the marketing strategy in the branch of "SFGCU" "Novoukrainskyi FBP". The object of the study is the process of strategic management of the activities of a food company. The subject of the study is the theoretical and methodological principles of strategic management of the company's activities.