Матеріали конференцій кафедри міжнародних економічних відносин
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/13796
Browse
Item Удосконалення методики вибору конкурентної стратегії для створення конкурентної переваги міжнародної компанії(Поліграф-Сервіс, 2024) Ачкасова, С. А.; Селівоненко, О. І.Міжнародні компанії ведуть бізнес на глобальному рівні, конкуруючи в різних країнах і регіонах. Сучасний міжнародний бізнес перетинає національні кордони, і міжнародні компанії стають учасниками на ринках різних країн. Отже, управління конкурентоспроможністю є важливим фактором в умовах міжнародної конкуренції. Наявність будь якого ринку (вітчизняного чи міжнародного) свідчить про наявність конкуренції серед учасників цього ринку. Вибір конкретного стратегічного напрямку повинен враховувати особливості галузі, конкурентні умови та стратегічні цілі міжнародної компанії. Отже, для міжнародних компаній є важливим забезпечення конкурентоспроможності на вітчизняних та міжнародних ринках.