Ачкасова, С. А.Селівоненко, О. І.2024-03-152024-03-152024Ачкасова, С. А. Удосконалення методики вибору конкурентної стратегії для створення конкурентної переваги міжнародної компанії / С. А. Ачкасова, О. І. Селівоненко // Глобальна безпека та асиметричність світового господарства в умовах нестабільного розвитку економічних систем : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 8 груд. 2023 р. – Кропивницький : Поліграф-Сервіс, 2024. – С. 35–37.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/13812Міжнародні компанії ведуть бізнес на глобальному рівні, конкуруючи в різних країнах і регіонах. Сучасний міжнародний бізнес перетинає національні кордони, і міжнародні компанії стають учасниками на ринках різних країн. Отже, управління конкурентоспроможністю є важливим фактором в умовах міжнародної конкуренції. Наявність будь якого ринку (вітчизняного чи міжнародного) свідчить про наявність конкуренції серед учасників цього ринку. Вибір конкретного стратегічного напрямку повинен враховувати особливості галузі, конкурентні умови та стратегічні цілі міжнародної компанії. Отже, для міжнародних компаній є важливим забезпечення конкурентоспроможності на вітчизняних та міжнародних ринках.ukміжнародна компаніяконкурентоспроможністьконкурентні перевагиконкурентна стратегіяУдосконалення методики вибору конкурентної стратегії для створення конкурентної переваги міжнародної компаніїThesis