Міцура, О. О.2016-03-282016-03-282008Міцура, О. О. Теоретичні засади формування ефективної товарної інноваційної політики підприємства / О. О. Міцура // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки: зб. наук. пр. - Кіровоград: КНТУ, 2008. - Вип. 13. - С. 167-173.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1078У представленій статті автором визначено структуру товарної політики підприємства, запропоновано схему формування оптимальної інноваційної пропозиції, наведено порядок реалізації товарної інноваційної політики у загальній сукупності стратегій підприємства. In this article an author define the structure of commodity politics of enterprise. Also the optimization scheme of innovative suggestion is offered and the order of realization of commodity innovative politics is placed in the general aggregate of enterprise’s strategies.otherінноваціятоварна інноваціяінноваційна пропозиціяпідприємствоінноваційний розвитоктоварна інноваційна політикамаркетингова стратегіяТеоретичні засади формування ефективної товарної інноваційної політики підприємстваArticle