Стежко, З. В.Стежко, Г. П.Stezhko, Z.Stezhko, H.2016-07-122016-07-122008Стежко, З. В. Соціокультурна обумовленість сучасних освітніх трансформацій / З. В. Стежко, Г. П. Стежко // Вісник Національного авіаційного університету. Серія : Філософія. Культурологія : зб. наук. пр. - К., 2008. - Вип. 2 (8). - С. 138-144.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/2913Проводиться теоретичний аналіз ролі філософської просвіти в формуванні рефлексивного мислення. толерантності особистості, визначаються методи та психолого-педагогічні умови навчально-виховного процесу освіти епохи постмодерну. Nowadays a theoretical analysis of philosophical education role is holding info reflexive thinking creation tolerance of the personality, methods and psychologicaily-pedagogical circumstances of educational-takecaring process of school education of postmodern age.uk-UAпостмодернгуманітаризаціятолерантністьсамокорекціяСоціокультурна обумовленість сучасних освітніх трансформаційThe social and cultural causes of contemporary educational transformationArticle