Павлова, О. В.2016-05-312016-05-312007Павлова, О. В. Фактори та показники формування конкурентоспроможності продукції підприємств сільськогосподарського машинобудування / О. В. Павлова // Держава та регіони. - Запоріжжя, 2007. - № 3. - С. 173-176.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/2753У статті розглянуто систему показників продукції, які найбільш повно характеризують її конкурентоспроможність. Визначено, що рівень конкурентоспроможності продукції підприємств сільськогосподарського машинобудування визначається співвідношенням між показниками, що оцінюють рівень корисності продукції для споживача (якості продукції, сервісних послуг, маркетингового просування продукції) та рівень її вартості протягом корисного строку служби продукції.uk-UAконкурентоспроможністьпродукціяпоказникитехнічний рівеньякістьсервісні послугиціна споживанняФактори формування конкурентоспроможності продукції підприємств сільськогосподарського машинобудуванняArticle