Назаренко, О. О.Пушка, О. С.Nazarenko, OleksiiPushka, Oleksandr2016-04-282016-04-282015Назаренко, О. О. Теоретичне дослідження режимів роботи машинно-тракторних агрегатів / О. О. Назаренко, О. С. Пушка // Конструювання, виробництво та експлуатація сільськогосподарських машин: загальнодерж. міжвід. наук.-техн. зб. - Кіровоград: КНТУ, 2015. - Вип. 45, ч. 1. - С. 232-239.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/2295Викладено результати теоретичних досліджень показників машинно-тракторного агрегату на базі колісного трактора тягового класу 30 кН. Обґрунтовано раціональний спосіб регулювання паливоподачі при виконанні транспортних робіт, основного та поверхневого обробітку ґрунту, який вперше враховує навантаження машинно-тракторного агрегату і положення важеля керування паливним насосом високого тиску. A scientific task that is sent to increasing efficiency of machine-tractor aggregates on the base of the wheeled tractors of hauling effort of 30 kN by grounding reserve preservation modes of fuel delivery and development of the system for adjusting fuel delivery of power means is decided in article. The mathematical calculation model of machine-tractor aggregates work at implementation of technological processes is improved. The modes of fuel delivery adjusting at implementation of transport works and basic and superficial cultivation of soil are substantiated. By results of tests of fuel delivery adjusting system is determined that the offered system provides reduction of operating cost of fuel on 4,6...6,1% on transport works and 3,7...8,9% at superficial cultivation of soil at the dual-mode adjusting, by comparison to fully-variable.uk-UAмашинно-тракторний агрегатресурсозберігаючі режимиефективність експлуатаціїmachine-tractor aggregatereserve preservation modesefficiency of exploitationТеоретичне дослідження режимів роботи машинно-тракторних агрегатівTheoretical research of operating modes of machine-tractor aggregatesArticle