Лисенко, А. М.2022-06-172022-06-172022Лисенко, А. М. Застосування інноваційних технологій навчання у процесі викладання економічного аналізу / А. М. Лисенко // Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку : матеріали XVIII Міжнар. наук.-практ. конф., 7 лют. 2022 р., м. Тарту. – Київ; Тарту : ВАДНД, 2022. – С. 90-94.https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/12062Автор акцентує увагу на застосуванні таких видів інноваційних технологій навчання у процесі викладання економічного аналізу: особистісно-орієнтоване навчання, диференційований підхід, інформаційно-комп’ютерні технології, метод залучення до проектів, метод вирішення проблем, нетрадиційні форми та методи навчання. У порівнянні з класичними підходами, інноваційні технології сприяють кращому засвоєнню здобувачами вищої освіти програмного матеріалу, розвитку у них творчого мислення, аналітичних здібностей та комунікабельності, вміння систематизувати інформацію та робити висновки, орієнтуватися на постійне самовдосконалення із застосуванням сучасних технологій навчання. При цьому застосовуються колективні, групові та індивідуальні форми організації процесу навчання, формується демократичний стиль взаємодії між викладачем та здобувачами освіти. В контексті таких відносин активується особистісна позиція здобувача та його інтерес до навчання.uk-UAекономічна освітаекономічний аналізінноваційні технології навчанняформи організації процесу навчанняособистісно-орієнтоване навчаннядиференційований підхідінформаційно-комп’ютерні технологіїметод залучення до проектівметоди вирішення проблемнетрадиційні форми та методи навчанняЗастосування інноваційних технологій навчання у процесі викладання економічного аналізуThesis